Monday 12 September 2011

Queera Porrnoveller!

Sitter i Rosas randiga säng och klurar på queera porrnoveller inför kvällens Bubbel ungdomsgrupp. Fan vilket jobb alltså, kanske jag ska flytta ti Örebro och bli porrnovellsförfattare?? Liiite läscht sku de va! Min novell ska handla om Alex och Sam, könsneutral och Harlequin porrig, den kommer nog upp om ett tag!

Idag ska vi turista ett regnigt Örebro, vandra omkring, kolla in KlamydiaMåndag och sen Bubbel ikväll! Förra gången jag var i Örebro (2003, med taniga ben, blygt leende och randiga tröjor) hade Rosita ganska just börjat med ungdomsgruppen, och jag kom med till Orlando för att queera till det. Nu är jag tillbaka 8 år senare, queerare än nånsin, med något mindre taniga ben, randiga klänningar och lika oblyg som en Doc Marten Känga! Livet är fint!


Kärlek till er!

No comments:

Post a Comment