Friday 13 January 2012

Fem sanningar om Fredagen den Trettonde

1. Seriöst trött på människor (okej, med några få undantag-ingen nämd ingen glömd) just nu och sen ett gott tag tillbaka.

2. Att försöka hålla sig fri från drama är otroligt svårt när man har människor runt mig - tom när man omger sig med människor man tycker om -> människor är vandrande dramamaskiner

3. Jag tycker om små och ulliga ting - små babysar, kattungar, hundvalpar, porslinsponnier, och djur över lag, men de får inte vara för krävande

4. Jag skulle gärna ha ett mumintrolls/björns förmåga att övervintra, jag behöver söööömn!

5. Jag älskar 'mina' nya apor (katter) helt otroligt mycket - de är så fina och mjuka och märkliga och goa att jag bara vill hem till dom jämt!


Summa summarun; jag är övertrött, överkritisk, på rätt mordiskt humör (pga sömnbrist etc) och känner bara för att antingen somna med katterna brevid mig och spisen muntert sprakande, eller alternativt få en racket av nåt slag och slå sönder många värdefulla och vackra vaser

No comments:

Post a Comment